top of page

10 טיפים להתנהלות נעימה ויעילה מול המעצבת


התחלתם תהליך עיצובי או שאתם ממש רגע לפני בחירת מעצבת?

הנה 10 טיפים שיעזרו לכם להתנהל בצורה טובה

כך שיהיה לכם כיף ויעיל לעבוד על הפרויקט יחד!

שנתחיל?

1. בדקו התאמה בסגנון

לפני בחירת המעצבת, בדקו האם הסגנון שלה מתאים למה שאתם מחפשים. תוכלו לבקר באתר או בדף העסקי ולהתרשם מתיק העבודות הקיים. כמו כן תוכלו לבקש המלצות מלקוחות שעבדו עם מעצבת זו כדי לקבל התרשמות על אופי העבודה מולה.

2. ציינו לוחות זמנים

אם אתם מתכננים שפרויקט יהיה מוכן בתאריך מסוים, ציינו זאת כבר בתחילת ההתקשרות. השתדלו לקחת טווח זמן הגיוני כדי לאפשר עיצוב שאינו מושפע מלחץ זמנים. זה יאפשר לכם לקבל עבודה טובה ויסודית.

3. הגישו את החומר בצורה מסודרת

כאשר אתם מסודרים אתם מקלים על המעצבת להבין מה חשוב יותר ומה פחות ומהם הדגשים שלכם. סדר אף תורם ליעילות גבוהה יותר ולפחות סבבי תיקונים וטרטורים מיותרים לשני הצדדים.

4. שלחו קבצים בצורה נכונה

תמונות יש לשלוח כקבצים נפרדים באיכות טובה (אין להכניס תמונות לתוך קובץ word מכיוון שאז איכותן נפגמת). יש לשלוח בקבצי word, לאחר שעברו עריכה לשונית וניקוד (במידת הצורך).

5. היו כנים ותקשורתיים

היו פתוחים. אם יש משהו שרציתם לשאול או אם משהו לא ברור בתהליך - תמיד עדיף לשתף את המעצבת בצורה נעימה. תקשורת טובה וכנה היא מפתח להצלחת הפרויקט ולתחושה נעימה שמעודדת עבודה משותפת.

6. הבהירו מהם הזמנים ומהן דרכי התקשורת המועדפים עליכם

האם נוח לכם לשוחח בשעות הערב? האם תעדיפו תקשורת במיילים לכל אורך היממה? במקביל דאגו לברר מהן שעות העבודה של המעצבת ומהם דרכי ההתקשרות הנוחים לה. עניין זה יכול להפחית תסכול ולייעל את תהליך העבודה.

7. הראו מעורבות בהתקדמות הפרויקט

אמנם גם לחץ מסיבי אינו גורם לתחושה טובה, אך מהצד השני שאננות יתר גם יכולה לגרום לתחושה אצל המעצבת שאינכם מתעניינים בהתקדמות הפרויקט. נסו לאזן בין התעניינות ומעורבות חיוביים - להגיב למיילים, להיות נוכחים; לבין מתן מרחב של זמן ויצירה למעצבת.

8. מנעו טעויות

במעבר מקובץ טקסט פשוט לתכנות הגרפיות, מתבצעים שינויים רבים. מעצבים טובים יקפידו על הפרטים הקטנים, אך עדיין בהחלט יתכנו טעויות קטנות - השמטה של קטעי טקסט, תמונה במקום הלא נכון. לכן תמיד מומלץ שתעברו בעצמכם על כל החומר כדי לגלות את הטעויות הקטנות שניתן למנוע מראש.

9. פרגנו

סיימתם את תהליך העיצוב והייתם מרוצים? מילה טובה עוד לא הזיקה לאף אחד. ואם אתם משקיענים של ממש - תוכלו גם לכתוב ביקורת מפרגנת ברשתות החברתיות או לדרג את המעצבת בדף העסקי.

10. שלמו בזמן

לא נראה לי שיש צורך בהסבר... נכון?

הבלוג של סטודיו עפעף

bottom of page